خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/28 - 12:21
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فضای مجازی
شاکری نوشت:

از خون پاک مدافعان امنیت کشورمان نخواهیم گذشت

عضو مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی در توئیتی شهادت جمعی از دلیرمردان فراجا بدست مزدوران صهیونی-آمریکایی را تسلیت گفت.

‏‏به گزارش خبرگزاری خانه ملت ؛ اقبال شاکری نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس و عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت:



من الْمؤْمنین رجالٌ صدقوا ما عاهدوا اللّه علیْه

۱- شهادت جمعی از دلیرمردان فراجا بدست مزدوران صهیونی-آمریکایی را خدمت مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و خانواده های معظمشان تبریک و تسلیت عرض می نمایم.



۲- در بحبوحه جنگ غزه و ضربات جبران ناپذیر نیروهای مقاومت بر پیکره رژیم فرعونی کودک‌کش صیهونی، اینگونه اقدامات قطعا تلاشی کور و بی نتیجه است. ما همچنان که در حمایت از مظلومان و مستضعفین جهان ایستاده ایم قطعا از خون پاک مدافعان امنیت کشورمان نخواهیم گذشت.



۳- از مسئولان مربوطه تقاضا داریم بدون فوت وقت و بی هیچ ملاحظه‌ای متعدیان به امنیت کشورمان را تعقیب و مجازات نموده و آنچنان که سردار نیروهای مقاومت بدون مرز، شهید حاج قاسم سلیمانی در خاک هدف تجاوزگران به وطن را در غائله‌ای تعقیب و سرکوب نمود..



۴-اینگونه گستاخی ها به خاک پاکمان و امنیت مردم شریفمان را در فراتر از مرزها در نطفه کور کنند چرا که وسعت تدارک و چگونگی شهادت  ‎شهدای راسک عزیز نشان می دهد برنامه تروریستی‌ای توسط عوامل خارجی و مزدورانشان طراحی شده است.

‎ 

‎فراجا تسلیت



 

  • کد خبر : 373264
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار